Persbericht: Temses bedrijf 24Seven geeft Belgische schwung aan start Ronde van Frankrijk in Utrecht.

Onderneming haalt VIP-organisatie Grand Départ binnen

Stad Utrecht en Jaarbeurs Utrecht hebben 24Seven, uit Temse, uitgekozen voor de uitwerking, technische coördinatie en implementatie van de verschillende VIP dorpen tijdens de Grand Départ van de 102de editie van de Tour de France. Tijdens de feestelijke start van de Franse wielerronde zal 24Seven 7.000 vips in stijl ontvangen.

24seven_124Seven is een eventbureau met een hart voor organisatie van bedrijfsevents. Van roadshows, beurzen, congressen, seminaries, productlanceringen en activaties, teambuildings, personeelsfeesten, familiedagen en incentives tot pers-, sport- of privé events zowel naar een B2B- als B2C-publiek. Het eventbureau, gelegen in Temse, is een onderdeel van Panama Group dat werd opgericht in 2002 door Nikolas Andries en Michael Van den Brandt en actief is in drie domeinen: Events en brandactivatie, Marketing- en event logistiek en HR (in sales en promotion).

Ook bedrijven is dit niet ontgaan. Voor hen is hun aanwezigheid en die van hun zakenrelaties op de Grand Départ een medium om op een kwalitatieve ontspannen manier samen met hun klanten een historisch moment te beleven in een uniek kader waar sport en business elkaar ontmoeten.”, zegt Nikolas Andries, Managing Director bij 24Seven uit Temse. “VIP hospitality wordt bovendien steeds belangrijker omdat het een manier is om een event economisch ‘rendabel’ te maken voor de organisator. Enerzijds zijn er de opbrengsten uit de verkoop van de pakketten, en anderzijds de ROI voor de sponsors en partners.”

24seven_224Seven had zich vorig jaar laten opmerken in België tijdens de organisatie van het VIP-gebeuren op de Ronde van Vlaanderen, in opdracht van Flanders Classics. De kwaliteit die 24Seven daar aanleverde is ook onze noorderburen niet ontgaan. Kees Albaars, Business Unit Manager Hospitality en Catering & Services van Jaarbeurs. B.V. vertelt: “Wat 24Seven gerealiseerd heeft tijdens de Ronde van Vlaanderen sprak ons enorm aan. Hun expertise over het opbouwen van standalone infrastructuren en de invulling van VIP hospitality pakketten getuigt van grote professionaliteit. Bovendien heeft het bedrijf ook specifieke ervaring op vlak van mobiliteit en veiligheid, wat voor de organisatie een absolute prioriteit is.”

Merken die hun brand aan een sportevent koppelen genieten mee van de visibiliteit en het imago van het event. “Wij zijn ervan overtuigd dat topsport met topkwaliteit samengaat. We willen dit dan ook in al zijn facetten afleveren. Gasten moeten ten allen tijde het gevoel hebben als ‘VIP’ onthaald te worden. Dit zowel op sportief als culinair vlak binnen een top-setting.”, vertelt Andries. “Op het Anne Frankplein zullen we bijvoorbeeld een VIP hospitality dorp bouwen op een rondpunt dat midden in het parcours ligt en waar de renners 360° omheen fietsen.”

24Seven bouwt voor talrijke sportevents, soms in de meest gevarieerde omstandigheden en op niet alledaagse plaatsen, hospitality infrastructuren van formaat. Na de Grand Départ in juli is het Optima Open-tennistoernooi in Knokke-Heist aan de beurt.

24seven_3VIP hospitality Grand Départ in cijfers:
•Aanwezigen: 7.000 vips
•Oppervlakte: meer dan 11.000 m² tijdelijke accommodatie op 5 locaties
•794 medewerkers on-site
•4086 stoelen – 921 tafels
•350 lopende meter buffet
•236 lopende meter bar
•31 dagen opbouw

Meer info: www.24seven.be

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *