Vandalen spuiten brandblussers leeg in lokaal Scouts & Gidsen

TEMSE – De scouts en gidsen van Temse hebben het voorbije weekend ongewenst bezoek gekregen. Onbekenden spoten brandblussers leeg in hun lokalen aan de Fonteinstraat.

Scouts & Gidsen Temse
(C) FB

De feiten werden zaterdagavond rond 22 uur vastgesteld. Het slot van de toegangspoort werd kapot geslagen om zich toegang te verschaffen tot het terrein. In het groot lokaal en het ‘Jin’-lokaal werden vervolgens brandblussers leeggespoten en ramen stukgeslagen. De materiële schade is aanzienlijk. De politie onderzoekt de zaak. De scoutsgroep liet intussen wel al weten dat de werking zondag wel kon doorgaan. De werking zondag kon gewoon doorgaan maar men zorgde ervoor dat alles veilig verliep voor de leden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *