Online afspraak maken met Burgerzaken Temse wordt mogelijk vanaf juli

TEMSE – Sinds de uitbraak van corona is werken op afspraak in zowat alle sectoren ingeburgerd. Ook bij lokale besturen. In Temse kunnen onze inwoners een afspraak maken met de gemeentelijke  diensten via telefoon of e-mail, maar hierin komt verandering vanaf juli. Dan wordt het mogelijk om ook ONLINE een afspraak te maken via www.temse.be.

Voorlopig zal dit enkel nog voor de diensten en producten van Burgerzaken zijn, zoals een rijbewijs, adreswijziging, identiteitskaart, reispas enz.
In september komt ook de dienstverlening m.b.t. ruimtelijke ordening, vergunningen, groen en milieu, dierenwelzijn, ondernemen… erbij.

Hoe online afspraak maken?
Surf naar www.temse.be
Klik op de startpagina op de knop ‘Afspraak maken’
Selecteer het document, de activiteit of dienstverlening waarvoor je een afspraak wenst
Kies AC De Zaat als locatie en het tijdstip van je afspraak;
Vul je contactgegevens in
Bevestig je afspraak
Lees de info in je bevestigingsmail zodat je weet wat je zeker moet meebrengen (bv. pasfoto).

Afspraak wijzigen en annuleren?
Dat kan door in de ontvangen bevestigingsmail op de link te klikken en de nodige stappen te volgen.

Online lukt niet?
Geen probleem. Je kan nog altijd een afspraak maken via:
– telefoon: rechtstreeks met de dienst of via het onthaal (03 710 12 12)
– e-mail: aan de dienst die je nodig hebt of het algemeen e-mailadres info@temse.be
– fysiek: aan de onthaalbalie op het gelijkvloers in AC De Zaat
Contactgegevens diensten: op www.temse.be

Online met ons e-loket
Voor sommige zaken hoef je zelfs niet naar het administratief centrum te komen. Aanvragen voor documenten en bewijzen zoals een attest van woonst, een uittreksel uit het bevolkingsregister, een afschrift van je geboorteakte… kan je van thuis uit regelen via het e-loket op www.temse.be.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *