Felle brand in appartement in Gebroeders Van Raemdonckstraat

TEMSE – Woensdagmorgen iets voor 9 uur werd Hulpverleningszone Waasland opgeroepen voor een brand op de tweede verdieping van een appartementsgebouw in de Gebroeders Van Raemdonckstraat.

Bij aankomst van de hulpdiensten woedde de brand hevig en was er heel wat rookontwikkeling. De brand ontstond vermoedelijk in de keuken. Het getroffen appartement brandde volledig uit. Zeker twee personen werden naar het ziekenhuis overgebracht, zij liepen een rookvergiftiging op.

Het is niet de eerste keer dat er brand uitbreekt in het gebouw. Op 17 september 2018 brandde de onderliggende flat volledig uit. Toen liep een gezin van vier eveneens een rookvergiftiging op.

Het getroffen appartement brandde volledig uit.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *